? ??????????????Blue Haze? ????? ?????? ???Rating: 4.2 (60 Ratings)??11 Grabs Today. 9402 Total Grabs. ???
???Get the Code?? ?? ?????Kissed? ????? ?????? ???Rating: 4.0 (1 Rating)??10 Grabs Today. 301 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????Glowing Love? ????? ?????? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??10 CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, April 8, 2009


PERHATIAN !! PERHATIAN !! PERHATIAN !!

Hye…kita berjumper lagi dalam blog aku ni…sekarang ni baru ada masa sikit nak tulis panjang…maklumlah kebelakangan ini busy sangat dengan thesis dan assingment2 …yang lain…kalau sebelum ini aku ada cakap dengan korang semua yang aku nak buat assignment ni nak pilih penulis Tuan Haji Arbak…tetapi disebabkan masa yang tidak mengizinkan aku buat Dr NorMaliza sahaja….

Tapi kali ini aku nak ceritakan secara umum dulu berkenaan dengan penulis pilihan aku ini…. Kalau korang semua nak kenal dengan lebih dekat lagi kena bacalah sampai habis blog aku ni…Jomm….kita mulakan sekarang ok ?.....Nama penuh penulis pilihan aku ni ialah Dr NorMaliza Binti Abd Rahim, beliau ini juga merupakan seorang pensyarah di Fakulti Bahasa Moden Dan Komunikasi, di bawah Jabatan Bahasa Melayu. Kiranya penulis ini yakni Dr Normaliza juga menjadi pensyarah aku untuk kelas Seni Lakon dan Bahasa Dalam Multimedia…Kiranya semester terakhir aku di UPM ni dua kelas tau aku ambil dengan penulis ini..

Kalau korang semua nak tahu…pada mulanya memang takut bila pertama kali aku hendak ambil kelas penulis ini…Tapi di sebabkan nak A punya pasal aku redah ajer..Ehh….Larik tajuk pulak aku ni….baiklah kalau korang semua nak kenal dengan lebih dekat lagik dengan penulis PILIHAN HATIKU….hahahha….kena baca lagi ler apa yang aku nak tulis nanti….nak rehat kejap….byee…..jumpa lagi….Tunggu tau !!!


0 comments: